BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MESSAGE FROM BLOGGER!!!

Jom Dapatkan Duit PERCUMA dari saya..

Creation Ath@Sonove

Welcome to Athanasius Sonove Martin Blog
HTML Free Code HTML Free Code

Tuesday, September 8, 2009

090909,0909hrs.......

Ari bulan saritu ianya 09 Setember taun 2009..090909...Lawa mat tarikh tok peda aku..Tambah mega aku berengkah ngarang post saritu ngam ngam pukul 0909hrs.."Wave of Light"...Nya meh theme ari saritu nitih ka siti website ia ke di surf ku saritu..
Kitai enda agi ngasai ke pengalaman tok ba jemah ila tauka ba ari ti udah lepas..Kitai semina ampit ngasai ke ari baka ari saritu maya tok aja..Ari bulan ia ke bukai nampuk kitai bisi ba dunya tok agi..Enti ulih idup seribu taun da baru ulih bepusin baru ba ari bulan baka saritu ianya ba 09/09/3009...

Taun beganti taun,umur nyau ga majak niki..~sigi enda kala nurun ia..~..
Suba udah lepas,jemah kitai enda nemu nama ka nyadi....Diatu kitai ngasai ke saritu..Ngasai ke pemerinsa enggau penyamai kenang suba nyadi ka pejalai kitai saritu ngambi ka nyadi terang jemah ila...Iskkk...betul kini bahasa kena aku saritu...??Nadai idea saritu...Bendar ka mikir nama bahasa iban ti patut di kena ngarang pejalai blog aku saritu..

2 comments:

Ara Endun said...

Tan, best mai ku maca blog nuan ar.. ehehe. leka jaku nuan mabeles. jeles ku maca hahaha. bila lah aku nemu ngarang baka nuan kan...

Athan said...

hehe...biasa aja nya ley..
jaku kitai seari-ari...
d pan bc talent ga.
or even d lebih pandai ari aku dlm berbahsa..hehe..