BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MESSAGE FROM BLOGGER!!!

Jom Dapatkan Duit PERCUMA dari saya..

Creation Ath@Sonove

Welcome to Athanasius Sonove Martin Blog
HTML Free Code HTML Free Code

Tuesday, October 13, 2009

Lama amat enda ngarang blog..Nyau bepukat empelawa..

Lama udah blog aku tu enda di tulis nama-nama cerita..Nadai ari belama ka ngarang cerita dalam tu ketegal gawa aku tideka abis berapa minggu da ba UiTM ditu..ngaga research ngau ngaga report..nya meh kebuah enda ulih engkisit ari meja belajar ngaga pengawa..
Mayuh udah event udah dipejalaika sekumbang aku ba UIC ditu tang sayau mat aku nadai nyimpan gambar event nya ketegala aku nadai kamera.sayau mat.huu..enda ngawa ga ko aku..

1 comments:

Ara Endun said...

sama la than.. ehe.. aku baru bisi maya ka nulis sari tu... nama berita terbaru.. ba facebook aktif ja.. ka meh ku ninga cerita nuan ditu.. lama enda ninga... ehe