BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MESSAGE FROM BLOGGER!!!

Jom Dapatkan Duit PERCUMA dari saya..

Creation Ath@Sonove

Welcome to Athanasius Sonove Martin Blog
HTML Free Code HTML Free Code

Tuesday, October 12, 2010

Hai Blogspot...

Hai blogspot aja...?
kira ke bakanya meh..
lama mat udah blog tudah tuai tok enda diupdate..
kasih ku meda blog tok diempaya ke ia ngapa....
bisi ati deka berunding sereta betanya dalam ati nama utai ti ngsuh untung enti kitai main blog tok..
engka ka muka bisines ila kini,blog meh kena aku..
nuju followers aku,minta ampun laban blog tok ebda menyana..
bisi ari aku ngasuh ia menyana ila..
peda aja meh...
Sepengudah aku enggau kursus Latihan Keupayaan Siswazah ba Bintulu,nyau bisi idea ga ku bakani ka ngemaju ke blog...bulih duit u enti pandai berblog..muka bisnes bisi ga untung...kira ka ngaga mayuh gi blog...ko kira ati la...
ukai semina dalam bahasa iban aja tang bahasa melayu,english sereta mayuh bahasa gi meh....
ka mantai ke bakat terpendamm..udah ku meda blog Yusuf Fansuri tadi,nyau bisi idea aku....
asai ati deka bermadah kata bersajak pantun....
pia mega menangkap gambaran keindahan duni ko laut...ngambar meh nya....tapi bedau bisi kamera gi....dudi berunding utai nya....
ia ke penting diatu,ngiga idea bakani ka ngemaju ke blog aku...
hehehehe....bulih ga aku idea diatu...tang apin la..
nganti bisi maya lepa,maya lantang,sereta maya senang baru aku ngaga projek blog aku....

tadaaaaa...tok aja ari Anak Iban~Siku dalam Pemayuh Orang.....

0 comments: